פיאט המרכזי למידה של רזי הרכב האיטלקי 4 שנים אחרי זה מאסטרו שרותי דרך בשלבי ההקמה ולימוד אנשי מקצוע חדשים את תחום החילוץ
רכב נכנס שלולית תדירות מים לראש מנוע.מכונאי פרק את הפלגים והופעל סטרטר המים יצאו.לאחר יבוש המנוע והחזרת הפלגים הרכב לא הניע,המכונאי ריסס בכונס האוויר והצילינדר התפוצץ וכל השמן מזל מהקרטר. האם המכונאי אשם ויעל להציל את המנוע?
עבודה כזו לא עושים בשטח חייבים לגרור את הרכב למוסך כדי לבדוק לאן חדרו המים .
אנחנו עובדים עם מוסכים מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|